Sheppards Family

Nu har vart pa farmen i 10 dagar! Levt som bonder i 10 HELA DAGAR!! gatt upp tidigt (ca kl 9, hehe) varje morgon och matat grisarna, vi har packat ull i sackar som ska skickas vidare for forsaljning, vi har vart med vetrinar teamet pa massa uppdrag, b la avhorning pa kossor, kastrering pa katter och tjurar, abort pa kattmorsa osv osv! mycket intressanta grejer! som sagt bor vi ju hos VARSTA bak-morsan... sa vi bestamde oss haromdagen for att vara sa nyttiga som mojligt me tanke pa omstandigheterna! :P har besokt gymmet i stan 2 gng! :) ska dock inte tala om body stepen idag.. men vi agde Body combaten som Mikes syster Rebecca haller i! GRYMT KUL! 

Idag har de vart basta vadret sen vi kom hit!! SOOOOOOOL & VARME!!! :D vi borjade dagen pa Stirling Point. Nya Zeelands (kanske varldens) sydligaste punkt. Tog ca 15 min att ta sig dit, vilket betyder att vi bor vaaaaaldigt langt ner i landet... MEN har kan man va, har kan man va, har kan man va!! lite blasigt bara!

Resten av veckan har dom lovat bra vader sa kan ju kanske battra pa brannan lite.. eller nu har man ju blivit blek.. :S tur att vi har KARLIFORNIEN kvar! blir nog kvar har ganska precis en vecka till, sen bar det av till vackra Queenstown!!!! Wiiiiiie, BUNGY & SKYDIVING here we come!

// Kylskapen 










Kommentarer
Postat av: camilla

kul att ni tagit er dit att skriva :)

och ni verkar fortfarande ha de bra, härligt för er!

Snön börjar ÄNTLIGEN försvinna här o vi har faktiskt sol på dagarna, väldigt skönt :)

Ha de gott mina vänner

Pusspuss!

2010-03-27 @ 09:15:37
Postat av: Pappa Peter

Hej på er bond töser ! Verkar ont om mode butiker

där men annars så funkar det väl bra med overaller

också, kul att ni får vara med i det dagliga arbete

och även att få bada i ull. Hoppas ni trivs och ha de gott. Många kramar Pappa o Mamma

2010-03-27 @ 15:56:44
Postat av: Mattan!

hej mina snyggingar!

de verkar ju inte gå någon nöd på er direkt!

men de går nöd på mig! SAKNAR ER JU!

2010-03-27 @ 16:39:45
Postat av: Robin Hood.

Läs senaste inlägget på min blogg!

Reklamar om mitt och min systers band, 6 låtar ute på internet, var snäll och lyssna och kommentera i mitt senaste inlägg " ni har väl lyssnat? " vad ni tkr om dom!



Observera att kvaliten är dålig då vi inte har hunnit spelat in dom i studio då min systers morbror varit bortrest ( han äger en studio ).



HTTP://MYSPACE.COM/BAKFULL

Glöm inte kommentera i mitt inlägg vad ni tkt!

kram

2010-03-27 @ 17:18:13
URL: http://robinhoods.se
Postat av: Linnéa

Old Mc Donald had a farm ee-eye ee-eye oh =) ni klär båda mkt bra i smutsblått måste jag säga haha. allvarligt talat, det ser riktigt mysigt ut där på vischan. Jag önskar att jag också bodde med Bree!



puss!

2010-03-27 @ 23:17:22
Postat av: mamma marran

Vilka underbara bilder!!!!!!!!!!!!!

Vad fina ni är i era overaller!

Men bungy jump.... räcker d inte med att hoppa i fårull???



Kram till er båda

2010-03-28 @ 01:16:34
URL: http://bodinhelfrich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0