Last days in Aussie!

Tillbaka i Sydney och Bondi! Sista dagarna i Sydney gick vi pa en skit stor marknad som heter Paddys market, typ som att vara tillbaka i thailand igen! Dar hangde vi 2 dagar i rad for de ar sa stort! Gick igenom Chinatown gjorde vi ocksa :) Dag 2 traffade vi aven var alskade engelska van Annabel for en lunch!! Traffade ju henne i Laos och nu bor hon i sydney sa var super mysigt att traffa henne igen! :D Sen var vi pa Avatar i 3D pa IMAX!! Det ska tydligen vara varldens storsta screen, i darling harbour.. jag fick tyvarr platsen brevid varldens FETASTE gubbe som andades jatte hogt!!! Ibland kom det till och med hoga snark ljud ifran honom. Far inte glomma att han hade hela sin hoger arm pa MIN del av stolen.. Men filmen och maria pa andra sidan om mig var grymma :)

Nu ar vi tillbaka till varat favorit stalle BONDI!! bodde forsta natten pa bondi backpackers och nu bor vi sista natten gratis hos Emilia och Leo och Obi!!! Sa idag har vi bara tagit det lungt vid stranden, kollat surf tavlingen, lekt med Obi, kakat glass, solat och ikvall ska vi ut och kaka PIZZA!!! ja, jag vet att de ar lite for lyxigt men sista kvallen maste ju firas ordentligt.. NZ tidigt imorn!!! Dricka nagon flaska vin osv :)

Imorgon befinner vi oss i NYA ZEELAND!! spannande med ett nytt land. Nytt land, nya avantyr vantar! :D






// FRAPPE-LUVAS!

Kommentarer
Postat av: Pappa Peter

Hej Brudar ! Åter igen härliga bilder,hoppas eran

"lyxiga" pizza smakade väl, men vad läste jag? dricka en flaska vin.. har ni lärt er de också ?

Här hemma har vi börjat få vårkänslor med sol och

smältande snö.Vi är lite "trötta" idag efter Björn

Skifs show och en Stockholms natt med gänget.

Vi tänker ofta på er.Många kramar Pappa o Mamma

2010-03-14 @ 17:23:12
Postat av: Rebecka

Det latar som om ni har det grymt bra! Sjalv sitter man i London och vantar pa att dra till bussen som ska ta mig till flygplatsen sa jag kan aka hem igen. Har varit har en vecka. SEMESTER! Hoppas ni far det jattebra pa New Zeeland! =)



KRAM!!!

2010-03-15 @ 13:29:24
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0