BYRON BAY BABY!

akte till byron bay fran sydney med nattbussen som tog ca 12 timmar, vi borjar bli vana med trasmaken i arslet! :) nar vi kom fram blev jag uppvaktad av SUPER gulliga mia som gav mig en present eftersom det var min FODELSEDAG!! wiee! sa kvallen efter var de dags for PARTY! Vi kopte varat goon och festade med andra harliga svenskar osv pa hostlet! vi gick ut pa ett stalle som heter cocomangas! GRYM MUSIK! en lyckad kvall med andra ord!

de senaste dagarna har vi hangt lite pa stranden och haft med vara bodyboards och akt pa vagorna! de 2 senaste dagarna har det dock regnat, buhu, sa vi bestamde oss for att dra ut igen! utgang numbero 2 in byron! Dags att testa nytt party stalle! Cheeky monkeys! Galet kul speciellt nar man umgas med galna canadensare :D:D Har FAR man verkligen dansa pa borden :D wiiiiee!

imorn drar vi vidare! Nasta stopp, SURFERS PARADISE! :D hoppas pa battre vader dar! vi vill ha SOL! :)

ENJOY the party pics!!


























// Partypinglorna!!



Kommentarer
Postat av: din söta världsbästa syster

byron...åhhh... men ni får jobba lite på brännan, ser lite bleka ut tycker jag....hehehe

2010-02-25 @ 12:05:49
Postat av: mamma marran

Bra, tycker jag, att ni får vila lite från solen:) Det har vi här hemma fått göra länge....

Härligt att höra att ni har de bra annars! Kram till er båda!!!!!

2010-02-25 @ 22:09:22
Postat av: Anonym

Hej ni där. Vilken häftig resa.. vad kostade allt? Hur fick ni dem pengarna?=) Tacksam för svar då jag vill göra någor liknande.kram

2010-02-28 @ 11:50:56
Postat av: Mamma Bodin

Hej mina troll. NI har det bra Ni.. En annan fick gå upp på taket igår o skotta snö då hela verandan höll på att rasa in. Pappa har tagit några kort på snön som Ni har missat. I fredas var det tjejträff här så det var lite tungt på lördagen. Men det är väl inget ovanligt för Er. Hörde att Ni ska till Derya o Fredrik på onsdag. Ta lite härliga kort därifrån o lägg in på bloggen, då blir moster Maggan glad. Ha de så skönt så hörs vi snart igen.

Puss o Kram Mamma Suzzi o Pappa Peter

2010-02-28 @ 16:06:30
Postat av: gabriella

tack tack tack :)resan gar totalt pa ca 70-80 tusen kronor, vi jobbade sten hart i ett helt ar och bodde hemma = inte sa mycket utgifter :) sjalvklart ska du gora en liknande resa! du kommer inte angra dig! :)

2010-03-01 @ 11:51:12
URL: http://bodinhelfrich..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0